Pristatymo politika
Paskutinį kartą atnaujinta: 2024 m. balandžio 22 d.
Dėkojame, kad pasirinkote mūsų el. parduotuvę. Norime užtikrinti sklandų ir patikimą prekių pristatymą jums, todėl šioje pristatymo politikoje išsamiai apibrėžiame mūsų pristatymo sąlygas ir procedūras.
1. Pristatymo zonos
1.1. Mūsų prekes pristatome į Lietuvą, Latviją ir kitas pasaulio šalis.
2. Pristatymo partneriai
2.1. Pristatymai Lietuvoje ir Latvijoje yra vykdomi naudojant Omniva ir DPD pristatymo paslaugas.
2.2. Pristatymai į tolimesnes šalis, įskaitant kitas pasaulio šalis, yra vykdomi naudojant DHL pristatymo paslaugas.
3. Pristatymo laikas
3.1. Pristatymo laikas priklauso nuo jūsų buvimo vietos ir pasirinkto pristatymo būdo.
3.2. Paprastai pristatymo Lietuvoje ir Latvijoje laikas gali svyruoti nuo 1 iki 3 darbo dienų.
3.3. Tarptautiniai pristatymai gali užtrukti nuo 3 iki 10 darbo dienų, priklausomai nuo pristatymo vietos.
4. Pristatymo kainos
4.1. Pristatymo kainos skiriasi priklausomai nuo pristatymo zonos, prekių svorio ir pasirinkto pristatymo būdo.
4.2. Prieš atliekant užsakymą, galite matyti galimas pristatymo kainas ir pasirinkti jums tinkamiausią variantą.
4.3. Jei užsakymas atšaukiamas po to, kai jis jau buvo perduotas kurjeriui arba išsiųstas, pristatymo mokestis nėra grąžinamas, nes paslauga jau suteikta.
4.4. Jei užsakymas atšaukiamas prieš išsiunčiant prekes, klientui grąžinama visa sumokėta suma, įskaitant pristatymo mokestį.
5. Sekimas
5.1. Po užsakymo pateikimo jums bus suteiktas sekimo numeris, leidžiantis stebėti jūsų užsakymo būklę ir pristatymo statusą.
5.2. Šis sekimo numeris leis jums sekti jūsų siuntą tiesiogiai per pristatymo paslaugų teikėjo svetainę.
6. Adreso pakeitimai
6.1. Prašome užtikrinti, kad pristatymo adresas būtų tikslus ir pilnas.
6.2. Jei reikia pakeisti pristatymo adresą po to, kai užsakymas jau buvo pateiktas, prašome nedelsiant susisiekti su mumis, kad galėtume padėti išspręsti šią situaciją.
Susisiekite su mumis
Jei turite klausimų arba pastabų dėl pristatymo politikos arba pristatymo procesų, prašome susisiekti su mumis el. paštu info@bonnie.lt arba telefonu +37061558887.
Dėkojame už pasitikėjimą mūsų el.parduotuve ir pasirinkimą pirkti iš mūsų. Mes siekiame užtikrinti jums malonią pirkimo patirtį ir sklandų pristatymą.
Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.
Pagarbiai,
bonnie. komanda